Der skal ikke mangle noget, når Caroline Wozniacki inviterer gæster til aftenhygge i hjemmet i Monaco.
Hvor hun tidligere har haft let adgang til at traktere sine gæster med dyr belgisk chokolade fra sponsoren Godiva, så kan hun nu supplere med en god italiensk kaffe.
For seneste skud på den efterhånden bugnende sponsorstamme er det italienske kaffe-firma Lavazza, som hun skal være såkaldt ambassadør for.
Glad Rory afslører: Hun er Wozniackis afløser
Wozniacki smider tøjet igen: Det var ikke meningen
Efter den tidlige exit fra French Open trøstede Caroline Wozniacki sig nemlig med at sætte sit navnetræk på en etårig kontrakt med kaffe-producenten, der også har den tidligere topspiller Mats Wilander i sin stald.
- Lavazza-familien elsker tennis.
- De har kigget på de involverede i og omkring tennis og set, at der er et stort sammenfald med dem, der drikker dyre, eksklusive kaffer, siger Wozniackis agent John Tobias, der bekræfter, at den danske tennis-darling allerede har været i gang med optagelser til en reklame, hvor hun drikker kaffe.
Og det er i grove træk det eneste, Wozniacki skal besvære dig med – at blive set med en Lavazza-kop i hånden. For aftalen med Lavazza inkluderer hverken reklamer på tøj eller tasker. Blot altså en forpligtelse om deltagelse i lidt reklamefilm og -konkurrence.
Til gengæld kan Wozniacki glæde sig over en ekstra pose penge til samlingen – og formentlig en god kop kaffe til sin chokolade.