Annoncørbetalt - Carlsberg

Den store landsholdsquiz: Er du klogere end Danmarks største fodboldfan?

Gæt med i den store landsholdsquiz i videoen herunder og find ud af, om du er klogere end Danmarks største fodboldfan

Se landsholdquizzen nede i artiklen
Se landsholdquizzen nede i artiklen
Advertisement

Så er det afgjort.

Der var kamp til stregen, men én trak til sidst fra de andre i quizzen 'Er du Danmarks største fodboldfan', og løb med sejren samt billetter til alle Danmarks hjemmekampe til den kommende kvalifikation til EM i 2020.

Konkurrencen, der er lavet i samarbejde mellem Ekstra Bladet og Carlsberg, har de seneste uger sat fokus på de største oplevelser med det danske landshold, og er nu altså endt med en kåring af Danmarks største fodboldfan.

I videoen herover kan du se, om du kan svare på flere spørgsmål end vinderen og derfor - dog uofficielt - kan kalde dig for selv Danmarks største fodboldfan.

Tag en tur i omklædningsrummet med Carlsberg og se meget mere nostalgi


Kom med i omklædningsrummet med Carlsberg og oplev meget mere landsholdsnostalgi

Carlsberg og det danske landshold har været faste partnere gennem de sidste 40 år. Kom med ind i det virtuelle omklædningsrum her og gå ombord i de mange fantastiske minder.

Carlsberg har sponsoreret det danske herrelandshold siden 1978, hvor sponsoratet for alvor igangsatte dansk landsholdsfodbold. Pengene fra sponsoratet gjorde det nemlig muligt at ansætte en professionel træner i form af Sepp Piontek, og hermed begyndte tingene at tage form.

De sidste par år har sponsoratet også omhandlet at løfte stemningen på stadion gennem et øget fokus på faninvolvering og fanaktivering, og bryggeriets rolle i dette bærer frugt, viser en undersøgelse foretaget af DBU.        

”I DBU arbejder vi benhårdt på at styrke relationen til vores mange passionerede fans og lytte til dem for at sikre den bedst mulige stemning til landskampene. Carlsberg arbejder både målrettet og innovativt med netop den målgruppe, og derfor er det en aftaleforlængelse, der giver rigtig god mening. Vores fælles ambitioner at skabe masser af unikke oplevelser og værdi for vores fans i forbindelse med vores landskampe,” udtaler DBU’s kommercielle direktør.

Artiklen er sponseret af Carlsberg.

Skærm

Forsiden lige nu
Plus anbefaler
Hent flere