Du kan her rette dine indstillinger for, om vi må sætte cookies og bruge persondata.
Rapportér annonce
Du har mulighed for at rapportere denne annonce til annonceafdelingen på Ekstra Bladet, hvis du enten finder
annoncen upassende eller at annonceringen er ulovlig.
Vær opmærksom på at du er i gang med at anmelde en annonce som værende ulovlig, er du sikker på du vil
fortsætte?
(En ulovlig annonce overtræder gældende lovgivning, læs mere
her)
Tak for din påbegyndte anmeldelse. Vi har flere retningslinjer for annoncering på Ekstra Bladet, som skal
overholdes, og hvis vi finder at annoncøren ikke har overholdt disse, vil de blive frataget muligheden for at
annoncere på Ekstra Bladet fremadrettet. Det vil hjælpe os meget, hvis du vil skrive en uddybende kommentar
nedenfor, så vi kan få lokaliseret annoncen og tjekket op på om vores retningslinjer overholdes.
Tak for din påbegyndte anmeldelse. Vi vil gerne høre din begrundelse for din anmeldelse, så vi kan undersøge
annoncen, da vi tager alle indsendte anmeldelser alvorligt. Det vil hjælpe os meget, hvis du vil skrive en
uddybende kommentar nedenfor.
Din begrundelse skal som minimum bestå af 30 tegn
Tak for din henvendelse
Din anmeldelse er nu afsluttet. Tak fordi du bidrager til EB.dk.Annoncerne på EB.dk er en essentiel
indtægtskilde, som sørger for at Ekstra Bladet hver dag kan udkomme, og holde danskerne oplyste om hvad der
foregår rundt omkring i verden.
Fejl
Der skete en fejl med afsendelsen af rapporteringen.
Et Formel 1-teams mobile hovedkvarter til de europæiske løb er en yderst fascinerende konstruktion. Normalt er der adgang forbudt til steder som Kevin Magnussens kører-rum, Günther Steiners kontor og ingeniørernes arbejdsplads. Ekstra Bladets fotograf Jan Sommer blev inviteret indenfor
Sådan ser Haas’ lejr (hospitality) ud. Det er den mindste af holdenes konstruktioner i paddocken. Foto: Jan Sommer
Annonce:
Følger Ingen adgangFølg Ingen adgang
Følger Formel 1Følg Formel 1
Kun i Ekstra Bladet
Formel 1 er det ypperste inden for motorsport, og det samme kan siges om det arbejde, der foregår i kulissen. For det er et logistisk mirakel, hvordan holdene rykker deres grej rundt til 21 grandprixer.
Til 2018-sæsonens ni europæiske løb medbringer holdene foruden biler og indholdet til deres garager også deres egen hospitality og arbejdsrum til ingeniører.