Superliga-klub overrasker med kæmpe ændring

FC Nordsjælland har tirsdag aften præsenteret et nyt logo på Twitter

Andreas Skov Olsen og resten af FCN-truppen skal optræde med nyt logo. Foto: Jens Dresling
Andreas Skov Olsen og resten af FCN-truppen skal optræde med nyt logo. Foto: Jens Dresling

FC Nordsjælland så dagens lys i 2003, hvor det blev den officielle overbygning på Farum BK. Her i midten af teenageårene - 16 år senere - har de valgt at genopfinde sig selv med et nyt logo.

På Twitter har de delt det nye logo med teksten: 'Bold Club. Bold Change', der kan oversættes til 'modig klub, modig forandring.

Nordsjællænderne har dog valgt at beholde tigeren i klubbens logo, men hvor den store kat hidtil har vist sig frem i profil, optræder den nu med ansigtet direkte mod beskueren.

Farverne er dog fortsat rød og gul som hidtil.

Klubben har endnu ikke begrundet ændringen yderligere på deres hjemmeside. Her er det tirsdag aften også fortsat det gamle logo, der pryder siden.

49 kommentarer
Vis kommentarer
Forsiden lige nu
Plus anbefaler
Hent flere