Annonce:
Annonce:

Hovsa! Her går det galt

Stoke-målmand Adam Davies løb ud af feltet, men valgte noget overraskende alligevel at tage bolden med hænderne

Annonce:
Følg Fodbold

Det så med det samme helt forkert ud.

I den engelske Championship var Stoke-målmand Adam Davies løbet ud af sit eget felt og måtte derfor ikke tage med hænder i fredagens kamp mod West Bromwich.

Det valgte han dog alligevel at gøre, og så fik han ellers travlt med at løbe ind i feltet igen - vel og mærke med bolden i hænderne.

Se den pudsige situation i klippet øverst.

Stokes målmand tager i hænder et godt stykke uden for feltet. Screenshot: TV3 Sport
Stokes målmand tager i hænder et godt stykke uden for feltet. Screenshot: TV3 Sport

Regelbruddet blev opfanget af dommer Timo Robinson, der hev et gult kort op af lommen.

West Bromwich fik ikke omsat frisparket til en scoring.

I stedet bragte Nick Powell Stoke på 1-0 kort efter, hvilket også blev kampens resultat.

Stoke ligger med sejren treer i Championship, inden de resterende 22 mandskaber skal i aktion i weekenden.

I seneste weekend stod en anden målmand i England for en bizar brøler, da en modstander gemte sig bag ham og stjal bolden. Se episoden her:

Annonce:
Annonce:
Annonce:

Mere fra Ekstra Bladet+

Annonce:
A-kraft i baghaven - manges haver står klar
Annonce:

Hvilke nyheder skal vi vise her?

Med en gratis bruger kan du selv vælge!
Så er du altid opdateret på lige præcis det, der interesserer dig. Læs mere

Brugervilkår - Har du en bruger? Log ind

Annonce:
Annonce:
Annonce: