Spotify indgik i marts sidste år en gigantisk sponsoraftale med FC Barcelona til en værdi af lige knap to milliarder kroner.
Derfor har Spotify også en del at sige i den spanske storklub, hvilket har resulteret i nyt stadionnavn, 'Spotify' på maven og magten til at hylde musikere i sæsonens største kampe mod Real Madrid.
I det seneste Clásico blev den canadiske rapper Drake hyldet, da han rundede 50 milliarder afspilninger på den populære musik-app, og til søndagens Clásico er det den spanske popstjerne Rosalía, der bliver anerkendt på Barcelonas trøjer.
Det skriver klubben på sin hjemmeside.
På Instagram poserer Rosalía også med en Barcelona-trøje, der har hendes logo på maven, og det er lige netop det logo, som Andreas Christensen og co. skal rende rundt med i det vigtige opgør mod deres ærkerivaler.
Og hvorfor skal Rosalía så hyldes?
Den 30-årige spanier udgav for et år siden albummet 'Motomami', der er blevet afspillet mere end 100 millioner gange på Spotify, og - når ja - så er hun fra Catalonien.
Søndagens Clásico er mere eller mindre skelsættende for resten af sæsonen specielt for Real Madrid.
Et nederlag vil nemlig betyde, at kongeklubben fra Madrid vil ryge hele 12 point efter Barcelona i mesterskabskampen, hvorimod en sejr vil mindske forspringet til blot seks point.
Der er kampstart 21.00.