Meget godt kan siges om FC Barcelona, men nogen god forretning er det godt nok ikke i disse år.
Spørg bare Lionel Messi, der nødtvungent måtte forlade sin hjerteklub, fordi man ikke havde råd til ham.
Men vi kender vist også alle til at være på spanden og så pludselig finde en tier i en skuffe. Den glæde og begejstring, det kan udløse...
Nogenlunde sådan har de det i FC Barcelona i disse dage, hvor de går og glæder sig.
Nok mest, fordi det lykkedes igen at besejre Real Madrid i søndagens ligakamp på Camp Nou. Men godt nok også, fordi man noterede sig en omsætning i forbindelse med kampen på 8,2 millioner euro - svarende til 61 millioner kroner.
Primært på grund af de 95.745 betalende tilskuere.
Det er rekord for storklubben.
Husk at du kan se returopgøret i Copa del Rey-semifinalen mellem de to mastodonter 5. april her på ekstrabladet.dk.
Og så gik salget af kamptrøjen også som varmt brød.
Som den skarpe iagttager af opgøret nok bemærkede, optrådte Andreas Christensen og co. i en trøje, der bar Grammy-vinderen Rosalías Motomami-logo på brystet.
Det er aftalen med sponsoren Spotify, at man fra tid til anden bærer en kendt musikers logo. Hvilket også var tilfældet i efteråret, hvor Drakes 'OVO'-logo optrådte på brystkasserne af spillerne.
Der blev ganske enkelt meldt udsolgt af trøjen, og den 30-årige sangerinde, der både er catalonier og fan af FC Barcelona, formåede da også lige at sige hej og glæde sig over sejren på 2-1.
Den tidligere FCK-spiller Benjamin Verbic er i øjeblikket involveret i et stort penis-drama i Grækenland. Hør mere i 'Sladderligaen' herunder eller i din podcast-app