Motor og gearkassen får man fra Ferrari. Den nye udgave vel at mærke. Ferrari-kunden Sauber benytter 2016-motoren hele næste år.
Chassiset bliver bygget af den italienske producent Dallara, som har erfaring fra alle de store motorsportsserier.
Her arbejder 90 designere og aeromekanikere; ansat af italienerne, men betalt af Haas med at bygge bilen. Når den er klar til test, bliver den overdraget til selve holdet.
Raceteamet har base i Banbury i Storbritannien.
Lokalerne overtog Gene Haas fra det tidligere team Marussia.
Simulator og vindtunnelen befinder sig i Ferraris hovedkvarter Maranello, som Haas lejer sig ind i. Så Kevin Magnussen kører i samme simulator som Sebastian Vettel og Kimi Räikkönen, men i en Haas-racer.
En CFD-gruppe - computersimulation - på 15 mennesker befinder sig i North Carolina i USA, hvor Gene Haas' Nascar-team har base. De arbejder også med aerodynamik. Al metalarbejdet med de skalerede modeller, som bruges i vindtunellen foregår også i USA.
Medarbejderantallet hos Haas er ca. 200. Mod godt 500 hos Renault fraset motorafdelingen. Mercedes har 800 - og 1500 alt i alt. Til denne sæson er flere folk skiftet til amerikanerne. Flere støder til i løbet af sæsonen, som karensperioder udløber, fordi de kommer fra konkurrerende team.
UDNYTTEDE SIN STILLING
Lærer havde
sex med
teenager
Lærer havde
sex med
teenager
Lærer havde
sex med
teenager
Med en gratis bruger kan du selv vælge!
Så er du altid opdateret på lige præcis det, der interesserer dig. Læs mere
DRÆBT AF PRÆSTE-MAND: