Kasi-Jesper gafler Brøndby-topfolk

AG København har skabt sig et ambassadør korps, der består af nogle af Danmarks helt tunge erhvervsledere

Kasi-Jesper har fundet en spand millionærer at lege med. (Foto: Lars Poulsen)
Kasi-Jesper har fundet en spand millionærer at lege med. (Foto: Lars Poulsen)

100. mio. kr.

Er du direktør for et firma, der har ovenstående beløb i omsætning, kan du komme i betragtning til en nyt 'ambassadør-korps', som Kasi-Jesper har stablet på benene i AG København.

De såkaldte business-ambassadører består p.t. af 10-12 af de tunge drenge i det danske erhvervsliv, men også et par 'lettere' drenge har fundet vej ind på millionærernes nye legeplads. Det er de to tidligere Brøndby-direktører Hermann Haraldsson og Ole Palmå erfarer ekstrabladet.dk.

Hermann Haraldsson er direktør for internet-tøjfirmaet Boozt.com, der tidligere i dag blev offentliggjort som sponsor i AG København og ny ejer af navnet på håndboldklubbens hjemmebane.

Ole Palmå er blevet diretør for Little Miracles, der producerer energidrikke, men Palmå er også tidligere direktør i Carlsberg og er sammen Herman Haraldsson blevet håndplukket til korpset pga. af deres meget store netværk, som AG København gerne vil drage nytte af.

Begge var som direktører opsat på at gøre Brøndy IF til en moderne virksomhed, men de kræfter gik ikke i spænd med den herskende del af bestyrelsen i Brøndby IF. Nu skal de så kæmpe for naboen fra AG København.

Ikke meget at sige
Den ellers ganske åbenmundede klubejer har ikke meget at sige til kapringen af de tidligere Brøndby-topfolk.

- Jeg vil ikke kommentere på navne, men det er rigtigt at vi har lavet et lille eksklusivt korps af AGK-ambassadører, der kommer til at blive knyttet tæt til AG Københavns ledelse og salgsteam. Det er en gruppe mennesker med et meget stort og interessant netværk, og som selv har bevist, at de kan skabe forretning, siger AG Københanvs små-excentriske klubejer Jesper Nielsen.

Der er dog en klar plan med ambassadør-korpset; de skal tiltrække flere penge til Danmarksmestrene.

- Vi arbejder meget bevidst med vores netværk og på at udbygge og optimere det konstant. De nye ambassadører kommer både til at bringe nye potentielle partnere med sig, men de vil også være med til at gøre det nuværende netværk mere interessant, at være en del af.