Hvor er du barnlig, Bendtner!

Nicklas Bendtners arrogante kommentar til pressen onsdag er barnlig og dum

ÅH, NEJ IKKE igen, tænker du måske, men jo. Vi runder lige Nicklas Bendtners opførsel en gang mere.

Man troede ellers, at bunden var nået, men på en eller anden mystisk facon sank den danske angriber lige en tand dybere.

’Jeg taler kun med jer fordi det står i min kontrakt’, lød den direkte melding til de danske journalister, der var troppet op til landsholdets træning i Silkeborg onsdag.

Afsindigt arrogant, bimlende barnligt og dundrende dumt.

JA, HAN ER DA blevet kritiseret voldsomt i pressen, men skal vi ikke også bare blive enige om, at der har været god grund til det? Bestemt.

Se også: Sur Bendtner: Jeg gider ikke tale med jer

Kæden hopper jo også fuldstændig af, hvis Arsenal-spilleren tror, at han straffer de danske medier med sin afmålte facon.

Vi klarer os nok uden Bendtners bevingede ord, men med meldingen understreger Nicklas Bendtner med al tydelighed, hvorfor der er en alt for stor kløft mellem det danske landshold og de fans, der skal se, støtte og betale for løjerne.

Se også: Viktor Fischer: Træt af målkrise

DET FINE INTERVIEW i søndagens udgave af Berlingske tegnede ellers et billede af en reflekterende Bendtner, og lige præcis den type stof, der kan gøre afstanden mellem stjerner og fans mindre.

Effekten holdt desværre ikke så længe – og med gårsdagens tåbelige melding har Bendtner igen stillet sig over i surmuler-krogen. Der pynter han ikke – og han burde hellere have redet videre på den goodwill, han scorede efter de to mål mod Italien. En klar ommer, Bendtner!

0 kommentarer
Vis kommentarer