Celine Dion lancerer nu et livsstilsbrand.
Sangerinde: Det sagde hun på mandens dødsleje
Den 48-årige sanger, der nyligt blev enke, kaster sig nu ud i livsstils-industrien og bevæger sig dermed i fodsporene på andre stjerner som Gwyneth Paltrow og Reese Witherspoon ved at bruge sig selv i brandingen af sin egen livsstils-produkt-linje, skriver BillBoard.
Efter kræfttragedie: Se Céline Dions hjerteskærende comeback
Det handler om produkter til hjemmet, om træningsprodukter accessories, briller, skønhedsprodukter og rejsetasker/kufferter.
Sorg-ramt Celine Dion: Farvel skat
Dell Furano, direktør iEpic Rights, firmaet Dion er blevet partner i med sit nye projekt, fortalte til Billboard, at 'kunstnere for at fastholde succes må spænde vidt. Derfor skal de kombinere deres musik og optræden med turneer, websites, sociale medier og selvfølgelig livsstilprodukter. Det sidste er en naturlig forlængelse af Celines karrierer, mener han.
Hvad hendes livsstilslinje kommer til at hedder, er end nu ikke fastlagt.
Der skete en fejl under valideringen af din bruger.
Gå til Min profil eller prøv igen senere.