Der er slet ingen der gider at kigge på hendes læber

Den amerikanske sanger optræder i en reklame for læbestift, men det er altså Nicki Minajs store velformede barm, der tiltrækker sig opmærksomheden

Det her er faktisk Nicki Minajs nye reklame-billede for læbestiften MAC, men der er vist ikke ret mange, der gider at se på hendes læber. (Foto: MAC)
Det her er faktisk Nicki Minajs nye reklame-billede for læbestiften MAC, men der er vist ikke ret mange, der gider at se på hendes læber. (Foto: MAC)

Den 34-årige amerikanske rap-sanger Nicki Minaj, der også er blevet verdens-kendis som X Factor-dommer i USA, kastede sig i dag ud i en helt ny opgave som reklame-søjle for læbestiften MAC. Men som vanligt optrådte Nicki Minaj i udfordrende gevandter og med en meget dyb nedskæring, der fremhævede hendes velformede barm. Og man kan næsten med 100 procent sikkerhed konstatere, at de fleste mænd i hvert fald ikke så meget som har kastet et enkelt blik på hendes læber. Det var noget helt andet, der tiltrak sig opmærksomheden.

Dronningen sejrer
Læbestifts-firmaet MAC udsendte en pressemeddelelse, hvor de blandt andet skrev:

- Nicki Minaj dominerer sine fans hjerter og hip-hop hitlisterne med bravour og barberblads-skarpe rim. Og nu sejrer dronningen med den kunde-designede 'nøgen læbestift for MAC'.

På sin instagram-profil har Nicki Minaj også netop nu lagt et  filmklip ud i forbindelse med sin nye musik-video Rake It Up med nummeret 'Yo Gotti'.

Og her er hun mindst lige så fræk som i læbestiftreklamen iført et pink-farvet outfit, der også sætter fantasien igang.

Det er sådan set den her læbestift, det handler om. Men det er der nok ikke ret mange, der interesserer sig for.(Foto: MAC)
Det er sådan set den her læbestift, det handler om. Men det er der nok ikke ret mange, der interesserer sig for.(Foto: MAC)