En bønne byttes ud med en anden.
Han er kendt som gangsterrapper, men efterhånden måske bedst kendt for sit sindssyge forbrug af joints. 75-150 styk om dagen bliver det til ifølge rapperens personlige jointleverandør.
Men Snoop Dogg har også andre ristede glæder i livet, og derfor springer han nu ud i et nyt erhvervsfremstød i form af kaffeprojektet INDOxyz, skriver CNN.
Det nye kaffemærke har fokus på indonesisk kaffe og er skabt i samarbejde med kaffeentreprenøren Michael Riady, skriver mediet.
- Holdt os kørende
I en pressemeddelelse fortæller rapperen om sin mangeårige kaffeglæde og -forbrug.
For de små bønner holdt ham efter sigende kørende på de mange lange nætter i musikstudiet. Han er med andre ord en hund efter kaffe.
'Mit forhold til kaffe går mange år tilbage. De mange lange nætter i studiet, hvor vi lavede hit på hit, var det kaffe, der holdt os kørende. I dag markerer vi lanceringen af en ny virksomhed, jeg har skabt sammen med Michael (Riady, red.), som har introduceret mig for den bedste indonesiske kaffe', udtaler Calvin Broadus, som rapperen egentlig hedder, i en pressemeddelelse.
Hvis man altså tror på, at det primært var kaffen, der holdt rapperne på dupperne.
Hør Jens 'The Beast' fortælle om sit liv med kriminalitet, træning og et misbrug af paraffin-olie i podcasten 'Der er brev' herunder eller i din podcast-app