Leila fandt orm i sin salat - supermarkedets svar overrasker alle

Leila besluttede sig for at lave lidt sjov med supermarkedskæden Saintbury's - og de lavede i den grad sjov tilbage

'Sådan her skulle min aftensmad have set ud hvis ikke for den krænkende orm,' lyder det fra Leila. Foto: Privat
'Sådan her skulle min aftensmad have set ud hvis ikke for den krænkende orm,' lyder det fra Leila. Foto: Privat

Ind i mellem er nogle kunder uheldige at finde uønskede objekter i deres mad. Mens man har set flere eksempler på, at nogle tager det meget ilde op og raser mod butikken på de sociale medier, så valgte Leila Jayne fra England i stedet at gøre grin med netop dét.

Leilas måde at klage på skulle vise sig at være yderst effektiv, for supermarkedskæden Sainsbury's håndtering af hendes morsomme 'klage' bliver nu hyldet stort på Facebook.

Leila Jayne fortæller dybt sarkastisk om, hvordan fundet af ormen, der senere får kælenavnet 'Jackie Chan', simpelthen har ødelagt hendes liv.

- Mine børn begyndte at græde, mine katte begyndte at nikke væggen skaller i chok, jeg sked i bukserne, min mand gik fra mig, det var fuldstændig vanvittigt, skriver Leila Jayne, og fortæller, at hun i ren afmagt var nødt til at spise en burger og derfor tog 75 kilo på.

- Hæng jer i skam. Fyr alle jeres medarbejdere. Luk jeres forretninger. Der er ingen anden vej, lyder det i 'klagen', der har høstet 18.000 likes for sin humor.

Håber du fik ro på ungerne
Sainsbury's har taget Leilas opslag med helt samme jargon, og de to parter ender med at have en længere samtale om sagen på Facebook, hvor flere tusinde kunder har fulgt med og grint.

- Hej Leila, hvilken forfærdelig situation. Den stakkels orm, der gnasker løs på noget salat, helt tilfreds med sit liv. Nu spiller han hovedrollen i en skrækhistorie. Jeg håber, at du har kunne få ro på børnene, lyder det blandt andet fra medarbejderen, Ross.

Samtalen fortsætter længe frem og tilbage, og Leila kræver, at Sainsbury's skal bidrage til 'de omkostninger, hun nu har fået ved at have ormen boende'. Ormen er nemlig dyr i drift - den vil både have TV og Netflix ude i haven, lyder det spøgende fra Leila.

Modtager to mystiske breve
Det hele ender med, at Leila allerede to dage efter modtager to breve fra kundeservicemedarbejderen Ross.

Det første brev er til ormen Jackie - og der er en tegning af den og et gavekort til Netflix med. Det andet brev er til Leila, og der er et gavekort til Sainsbury's med, så hun kan købe ny salat uden orme:

(Foto: Privat)
(Foto: Privat)
 

Den gode kundeservice har efterladt Leila fuldstændigt overrumplet, og andre kunder hylder også butikkens alternative måde at håndtere sagen på.

- Ross, du er absolut en legende, ikke for de gratis ting, men for humoren. Masser af kærlighed. Fuldstændigt fantastisk, skriver hun i et nyt opslag.

Du kan se hele den lange korrespondance her:

23 kommentarer
Vis kommentarer