Mathias klagede til Netto over solcreme: Så tog han røven på dem

Mathias Munk troede, at varen blev slået forkert ind ved kassen. Nu griner alle over hans geniale besked

Foto: Privatbillede
Foto: Privatbillede

Det kan godt svare sig at holde øje med supermarkedernes tilbud-aviser, for der kan være penge at spare. Men nogle gange bliver besparelsen ikke altid registreret ved kassen, og så må man klage.

Så det besluttede Mathias Munk sig for at gøre, da han for nylig havde købt en solcreme, som han var overbevist om, kostede 40 kroner. I stedet blev den slået ind til 60 kroner, og det var angiveligt lidt for mange penge for en fattig studerende.

På Netto's Facebookside skrev han derfor:

Netto's kundeafdeling var hurtig på tasterne og spurgte, om Mathias Munk ville sende stregkoden, så de bedre kunne undersøge, om der nu også var tale om en tilbudsvare.

Og som sagt så gjort.

Mathias Munk valgte at opfatte deres forespørgsel bogstaveligt talt og beskrev derfor præcist, hvordan stregerne i stregkoden så ud.

'Tynd streg, tynd streg, tyk streg, mellem tyk streg, tynd streg, tyk streg, tynd streg, tyk streg, tynd streg, 2 mellem tykke streger, tynd, tyk, 3 tynde, tyk, tynd, mellem, mellem, tynd, tyk, mell, mellem, tynd, tyk, 4*tynd, skrev han efterfulgt af tallene, der stod under stregkoden.

Opslaget har fået tusindevis af likes, men længere nede i tråden bliver Mathias Munk fanget i, at der blot er tale om spas og løjer.

Netto's kundemedarbejder understreger nemlig, at de tal, Mathias Munk har oplyst, åbenbart er koden på et gruppefoto, der blev taget til supermarkedets personalefest, som Mathias Munk havde fået fat i.

De takker dog for et godt grin.

Foto: Facebook.
Foto: Facebook.
 

82 kommentarer
Vis kommentarer

Skærm

Seneste i Nyheder
Mest læste i Nyheder
Hent flere
Hent flere