TV: Kan du se reklamen uden at få tårer i øjnene?

Følelser er og bliver en effektiv faktor, når det kommer til reklamefilm. Det har forsikringsvirksomheden MetLife i den grad udnyttet

En lille pige skriver et hjerteskærende brev til sin far. Far er en sand supermand.

Sådan starter en ny kinesisk reklamefilm for forsikringsvirksomheden MetLife.

Samfund - 8. feb. 2015 - kl. 23:22 TV: Jysk reklame bedre end 50 Shades

Reklamen spiller på alle tangenter, hvad følelser angår, og det er svært ikke at lade sig rive med af historien om faren og den lille pige.

Det hele starter godt og rosenrødt, men et overraskende skift i den korte films fortælling forvandler på et splitsekund seerens mundvige fra smilende opadgående kurver til det modsatte.

Samfund - 5. feb. 2015 - kl. 12:54 Coca-Cola dropper kampagne efter Hitler-fadæse

For er far virkelig den supermand, han udgiver sig for?

Det viser sig, at faren i virkeligheden lyver for sin datter - og når seeren finder ud af hvorfor, er der dømt vand i øjnene.

Se den rørende reklame i videoen over artiklen.

0 kommentarer
Vis kommentarer

Skærm

Seneste i Nyheder
Mest læste i Nyheder
Hent flere
Hent flere